Postovni automat na Fandovi

Karel Brinda konference na brinda.info
Pátek Květen 26 20:16:29 CEST 2006

Dobrý večer,

vyzkoušel jsem to a mně to normálně bezproblémově funguje. Zkuste to
ještě jednou podle následujícího postupu (obecně platný postup):

1. vytvořit novou zprávu:
předmět prázdný
komu: maiser na tereza.fjfi.cvut.cz
tělo: enumerate fanda

2. odeslat - POZOR, ZPRÁVA NESMÍ BÝT ODESLÁNA V HTML FORMÁTU (je potřeba
POUZE plain text) - velmi častá chyba při používání Mercuryho

V případě, že Vám ani daný postup nebude fungovat, mi soukromě
přepošlete odpověď ze serveru a já se mrknu, kde může být zakopaný pes.

S pozdravem

Karel Břinda
moderátor konference