Hlasujte pls do pulnoci

Josef Drabek drabek.jos na braillnet.cz
Pátek Květen 26 18:40:26 CEST 2006

Zdravím,
patřím k těm, kteří o stránce věděli dříve a už dávno hlasovali. Bylo tam
více projektů a dle mého názoru, ten v konferenci doporučovaný, nebyl ten
nejpotřebnější.
Před časem jsem dostal obdobný e-mail, který mi doporučoval určitý projekt,
ale po přečtení ostatních jsem si vybral jiný, dle mého názoru, potřebnější
projekt. Žel, bez vidícího nešlo hlasovat.

Josef Drábek

> Zdravim.
> Je škoda že zpráva nepřišla dřív, abych mohl hlasovat,
> ani neni uvedeno do které půlnoci?
> Teď když kliknu na uvedený odkaz tak tam je pouze:
> soutěž skončila a sčítají se hlasy.
> Vypadá to jako když si z nás někdo pořádně vystřelil...

>>> obrázků. To je podle mě jen k tomu, aby si nevidomej něco nemohl na