Hlasujte pls do pulnoci

Tomáš Hromádka t.hromadka na seznam.cz
Čtvrtek Květen 25 22:19:56 CEST 2006

Tak klidně budu hlasovat, až se zruší opisování bezpečnostních kódů z obrázků. To je podle mě jen k tomu, aby si nevidomej něco nemohl na netu udělat, protože automatizované systémy, kterým má tato ochrana bránit ji umí obejít např. EurotelSMS.
Tom

  ----- Original Message -----
  From: Tomáš Vagner
  To: Pro fanousky vypocetni techniky
  Sent: Thursday, May 25, 2006 9:14 PM
  Subject: Hlasujte pls do pulnoci

  Dobrý den, obracím se na Vás s prosbou - vím, že není úplně běžná, ale už mne nenapadá žádná jiná větší skupina lidí, které jsem ještě nenapsala. Někteří mne znáte dobře, jiní jen letmo, jiní snad alespoň víte, že existuje Středisko rané péče pro rodiny nevidomých dětí. Možná jste i zaregistrovali, že probíhá hlasovací soutěž projektů pražských neziskovek. I naše středisko rané péče pro rodiny dětí s postižením zraku se uchází o vítězství s projektem na obnovu půjčovny hraček - viz níže. Máme velikou šanci, dneska  hlasování končí, ale stále není jasně rozhodnuto. Pokud důvěřujete kvalitě naší služby, snad pro Vás nebude obtížné nás podpořit - nejlépe okamžitým kliknutím na adresu

  http://www.cyrilsvoboda.cz/site/vase_pomoc/index.php?cislo_projektu=38

  Další velkou pomocí by bylo i to, kdybyste o pomoc nám požádali ještě své ponocující přátele mimo inporu, kterým můžete dopis přeposlat a za nás je o tuto jednoduchou pomoc poprosit. Z jednoho serveru jde hlasovat jen jednou a půlnoc se blíží... ( Mimo jiné mne napadlo, že právě vy na inpoře jste často na počítači ještě v pozdních hodinách, takže to třeba do té půlnoci s vaší pomocí dokážeme...

  Bližší údaje o nás i projektu jsou  uvedeny v následujícím dopise.

  Vážím si toho, že KDU ČSL v Praze dala peníze částečně místo plakátů na smysluplnou věc. Věřím, že nám pomůžete ! Jana Vachulová

  Pokud jste tento e-mail již obdrželi, omlouváme se Vám

  Dobrý den,

  mám  velkou prosbu-jsme organizace poskytující poradenství a podporu rodinám s dětmi s těžkým zrakovým postižením od 0-7 let  Středisko rané péče Praha. Podali jsme projekt na rekonstrukci a doplnění naší půjčovny speciálních hraček a pomůcek pro děti s těžkým zrakovým postižením. Peníze ze soutěže získájí dva projekty s nejvíce hlasy: Hlasuje se takto: na

  http://www.cyrilsvoboda.cz/site/vase_pomoc/index.php?cislo_projektu=38

  ( je to projekt v rámci předvolební kampaně KDU-ČSL, považujeme za lepší, když jsou peníze na kampaň užitečné - státní dotace nám stačí tak na platy.)  Náš projekt se jmenuje , "Nevidím, ale hraním objevuji svět"-, z každého serveru se dá poslat jeden hlas. Prosíme vás tímto  o laskavou podporu, resp. i případné přeposlání  prosby Vašim známým. Hlasuje se do 25. 5.

  Pokud máte zájem o další informace týkající se služeb rané péče pro děti se zdravotním postižením (kontaktujte nás a my Vám zašleme informační letáky, ve kterých jsou základní informace o službě a přehled poskytovatelů rané péče v Praze a Středočeském kraji.

  Děkuji  moc za Vaši ochotu pomáhat a přeji hezký den,

  Bc. Lucie Hubertová

  vedoucí Střediska

  Středisko rané péče Praha
  Haštalská 27, Praha 1, 110 00
  224 82 68 60 / 57
  www.ranapece.cz

  Prosím, máte-li v adresáři adresu vachuler na iol.cz, smažte ji, protože nám byla ČESKÝM TELECOMEM odebrána.
  Děkuji.

  http://www.nod32.cz