[2] Pluginy do Winampu

Antal nukab na nextra.sk
Středa Květen 24 23:28:20 CEST 2006

Ahoj, Štefan a ostatní.

Winamp mám Full verziu.

Neviem, ako by som to mal nastaviť, aby Winamp prehrával aj iné formáty.

No ale v priečinku Plugins mám iba pluginy in_mp3.dll, out_wave.dll a
in_vorbis.dll, ktorý mi už poslal niekto z konferencie. Myslím si preto,
že nastavenie bude asi zbytočné. Alebo po nastavení sa ostatné pluginy
sami doinštalujú? Nie je najjednoduhšie uvedené pluginy do Winampu
jednoducho vložiť?

Milan
----- Pôvodná správa -----
Od: "Štefan Kiss" <stefan.kiss na nextra.sk>
Komu: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odoslané: 23. máj 2006 0:18
Predmet: Re: Pluginy do Winampu

   Ahoj Milan!

  Tieto formáty Winamp bežne podporuje, len je potrebné v nastaveniach
Winampu zaškrtnúť daný formát a asociovať ho s Winampom, ak toto náhodou
nemáš urobené. Druhou príčinou, prečo Ti Winamp tieto súbory nerpehráva
je,
že máš iba verziu lite a nie full. Lite je síce funkčne podobná fuul
verzii,
ale je oklieštená práve o mnohé formáty a to dokonca aj o ogg alebo wma,
čo
sú formáty dosť bežné. Verziou lite som dokonca nedokázal prehrávať ani
internetové rádiá. Ak teda máš lite, môžeš zohnať plugin, ale radšej by
som
Ti odporúčal stiahnuť aktuálnu verziu Winampu vo fuul prevedení a
nainštalovať. Potom všetko pôjde ako hodinky.

      S pozdravom

        Števo