Jak nejjednodusseji poslepovavat hodne wavu v nizke kvalite do vetsich souboru

Tomas Valusek tvalusek na seznam.cz
Středa Květen 24 21:36:36 CEST 2006

Dobrý den,

v Exact Audio Copy najdete v menu Tools položku Process WAV - po jejím
zvolení se objeví dialog pro otevření souboru a načtený wav se objeví v
novém okně jednoduchého wave editoru. V tomto novém okně zvolte File /
Append File - opět se objeví okno pro otevření souboru a nově vybraný
soubor bude připojen za konec původního. Tuto operaci můžete opakovat
kolikrát chcete a navíc je možno připojení odvolat. No a nakonec
pospojovaný WAV uložíte.

Další možností je editor Audacity - v něm naimportujte všechny
propojované WAVy (každý se objeví na nové stopě) a pak si vytvořte jednu
stopu novou a do ní všechny WAVy pomocí schránky přendejte. Výsledek
nezapomeňte exportovat.

Zdraví

Tomáš Valůšek