Složky v OE

Jarek Krčmář krcmar na braillnet.cz
Středa Květen 24 20:40:17 CEST 2006

Zdravím všechny fandy,
zajímala by mne jedna věc: jestliže si vytvořím složku v OE, musí tato složka sloužit pouze k odpovědi na zprávy, nebo je možné nastavit, aby se dala odeslat zpráva, pokud je tato složka prázdná? Pčříklad: vytvořím si složku a nazvu ji jménem Martin. Už se mi stalo, že jsem přesunul zprávu od Martina z doručené pošty do složky Martin. V toéto složce si mohu zprávu od Martina nejen přečíst, ale mohu na jeho zprávu také odpovědět a tu odpověď odeslat. Bylo by možné vejít do prázdné složky Martin, napsat a odeslat zprávu?
Díky za odpověď a omlouvám se za moc dlouhý příspěvek
Jarek