Zle kodovanie v exe

Středa Květen 24 20:24:26 CEST 2006

> A beží aj vo Win XP, ale má už blbé kódovanie.

A jiné programy jsou v pohodě? Aby JAWS správně četl diakritiku na
příkazovém řádku, je potřeba ve vlastnostech daného okna změnit font
(z "Rastrová písma" na "TT Lucida Console").

> Existuje možnosť ako zmeniť kódovanie textových častí v exe súboroch?

Někdy ano, ale je většinou hodně pracné a výsledek nejistý. MMCH, jde
vám o čtení s nějakým screen-readerem, nebo jen o zobrazení? V druhém
případě se stačí přepnout na celou obrazovku a použít prográmek OK.COM
či podobný...

S pozdravem

Michal Jungmann