V napovede se nemuzu dostat na jednu polozku

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Úterý Květen 23 21:34:46 CEST 2006

   Dobrý večer!

 Robili ste to správne. Je to tým, že Slovensko a Česko má skutočne
technickú podporu v Írsku. Raz som potreboval odbornú technickú radu a
potreboval som sa obrátiť na podporu Creativu. Zavolal som na to írske číslo
a hovoril so mnou pracovník Creativu po Slovensky a potom mi aj poslal
mailom príslušné údaje v Slovenčine. Ten hovor ma stál asi 35 SK a hovoril
som asi 8 minút. Ak to chcete riešiť telefvonicky, tak tam kludne zavolajte,
budú s Vami hovoriť česky. Inak to nejde.

    Nuž toto je tienistejšia stránka Creativu.

      S pozdravom

        Štefan Kiss

----- Original Message -----
From: "Michal Suchý" <suchy.michal na tiscali.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Tuesday, May 23, 2006 8:30 PM
Subject: V napovede se nemuzu dostat na jednu polozku

Ahoj Fandové. Už jsem si zakoupil externí zvukovou kartu od Creative, o níž
jsem zde psal. Chtěl jsem si zjistit mailovou adresu na technickou podporu
Creative, abych se jich zeptal, jak se u této karty nastavují basy a výšky.
Spustil jsem zástupce Technical support a otevřela se česká nápověda, kde
jsem vybral ve stromovém seznamu centra podpory a tam Evropu a Českou
republiku. Enterem jsem potvrdil a pak jsem si to F6 nechal zobrazit jako
html stránku. Ale když jsem to projížděl, tak tam byly adresy a telefony na
podporu v Irsku. Vyzkoušel jsem několik zemí a pořád se zobrazí technická
podpora pro Irsko. Zkusil jsem jiný světadíl a tam to funguje normálně.
Nevíte, čím to může být? Nebo jestli víte mail na technickou podporu v České
republice, tak mi ho můžete soukromě napsat. Ještě jsem to zkoušel přímo na
stránkách Creative, ale když jsem vybral patřičné položky a čeho se dotaz
týká a dal jsem tlačítko dále-je to tam nějak v angličtině, tak to pořád
hlásí, že musím vybrat hardware, kterého se to týká, ale ten už mám vybraný.
Tak nevím, čím je toto způsobeno. Zdraví Michal.