V napovede se nemuzu dostat na jednu polozku

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Úterý Květen 23 20:30:22 CEST 2006

Ahoj Fandové. Už jsem si zakoupil externí zvukovou kartu od Creative, o níž
jsem zde psal. Chtěl jsem si zjistit mailovou adresu na technickou podporu
Creative, abych se jich zeptal, jak se u této karty nastavují basy a výšky.
Spustil jsem zástupce Technical support a otevřela se česká nápověda, kde
jsem vybral ve stromovém seznamu centra podpory a tam Evropu a Českou
republiku. Enterem jsem potvrdil a pak jsem si to F6 nechal zobrazit jako
html stránku. Ale když jsem to projížděl, tak tam byly adresy a telefony na
podporu v Irsku. Vyzkoušel jsem několik zemí a pořád se zobrazí technická
podpora pro Irsko. Zkusil jsem jiný světadíl a tam to funguje normálně.
Nevíte, čím to může být? Nebo jestli víte mail na technickou podporu v České
republice, tak mi ho můžete soukromě napsat. Ještě jsem to zkoušel přímo na
stránkách Creative, ale když jsem vybral patřičné položky a čeho se dotaz
týká a dal jsem tlačítko dále-je to tam nějak v angličtině, tak to pořád
hlásí, že musím vybrat hardware, kterého se to týká, ale ten už mám vybraný.
Tak nevím, čím je toto způsobeno. Zdraví Michal.