aplikace

Jarek Krčmář krcmar na braillnet.cz
Úterý Květen 23 15:42:20 CEST 2006

Ahoj fandové,
mám dotaz týkající se spuštěných aplikací. Bráchovi jsem chtěl něco ukázat na počítači, ale ouha! Ukázaklo se, že mám spuštěno 30 programů, takže na obrazovce se vítání objevilo až po dlouhé době. Zvláštní na tom je to, že hlas odečítače se ozve jako první a po delší době se objeví hláška říkající: vítám vás. Další paradox je ten, že na úůlohové liště je spuštěn pouze Window-Eyes, což je ten odečítač. Existuje možnost zjistit množství spuštěných aplikací a po zjištění je vypnout? Možná proto se mi počítač nechce hned vypnout.
Jarek