Jak nejjednodusseji poslepovavat hodne wavu v nizke kvalite do vetsich souboru

Miloš Šmíd milosmid na volny.cz
Úterý Květen 23 14:31:57 CEST 2006

Ahoj, Fandové,
poprosil bych Vás o radu, jak nejjednoduššeji spojit wav soubory do jednoho.
Těch, co musím spojovat je více a proto bych poprosil o co nejjednodušší
řešení a v nějakém dostupném obecně rozšířeném softwaru, nejlépe freeeware
nebo to, co má běžný uživatel k dispozici. Upřesnil bych, co jsem už
zkoušel. Předešlu, že ty wavy jsou nahrané v nízké kvalitě, asi na nějakém
mp3 digitálním záznamníčku, takže je sice Záznam zvuku otevře, ale už se
nedá, tak jak to vysvětluje nápověda, spojit další soubor. Zřejmě to bude
tím, že je v nízké kvalitě, nebo ne?
Zkoušel jsem i wave editor v Neru 7, ale neotevřel mi ho.
V SoundForgy bych si to dovedl představit - otevřít jeden, pak otevřít
drzuhý a přes schránku k tomu prvnínu přilepit ten druhý, ale vzhledem k
množství toho, co mám poslepit, mě to připadá hodne pracné. Přivítal bych
spíše možnost otevřít soubor a přes menu Vložit nebo Úpravy vložit další
soubor za tento soubor. Neumí to takhle třeba Cool Edit.
Díky za radu. Zdraví všechny Fandy Miloš