problem s disketou

Libuše Petrašová 393 na seznam.cz
Pondělí Květen 22 21:15:16 CEST 2006

   Dobrý večer,
díky za radu, opravdu šla disketa přečíst na jiném počítači pod Win 98.
Takže o zkušenost víc  a hlavně obsah zachráněn.

 Hezké májové dny přeje Libuše P.

Zdravím,
ono sú aj softy, ktoré by mali vedieť čítať dáta z poškodených médii, no
momentálne nič po ruke nemám, takže skúsil by som ponajprv disketu
skopírovať v režime ms dos, ktorý nieje taký háklivý ako windows, už som tak
zachránil nejedno cd alebo aspoň časť. No a tiež prípadne skúsiť viac
počítačov, stretol som sa už tiež stým, že na jednej disketovke vôbec nešla
disketa čítať a na druhej v pohode.
s pozdravom Peťo
----- Original Message -----
From: "Libuše Petrašová" <393 na seznam.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, May 20, 2006 9:18 PM
Subject: problem s disketou

   Dobrý den,
mám tu jeden problém s disketou. Ještě včera jsem ji měla otevřenou, bohužel
jsem si soubory z ní hned  nezkopírovala do počítače a dnes, když jsem se ji
pokusila otevřít, tvrdí mi, že není naformátovaná. Ty soubory jsou pro mne
dosti důležité, nechce se mi ani pomyslet na nejhorší. Prosím, zkuste mi
poradit, jak se k těm souborům dostat.

Hezký víkend všem.

Libuše Petrašová

http://www.eset.sk