Nod32 nemůže odstranit infiltraci

Josef Drabek drabek.jos na braillnet.cz
Pondělí Květen 22 10:42:51 CEST 2006

Soubory v adresari System Volume Information slouzi jako zdroje pro

funkci Windows XP, nazvanou Obnova systemu.

Vylecene soubory se presunuly v jejich puvodni zavirovane verzi do

tohoto adresare a je treba je smazat.

Pro pristup do daneho adresare je treba provest nasledujici kroky:

Pro pristup do slozky c:\system_volume_information\... je nutno

vypnout funkci Windows XP Obnova systemu:

1) kliknete pravym tlacitkem mysi na ikonu Tento pocitac

2) vyberte polozku Vlastnosti

3) prepnete se na zalozku Obnoveni systemu

4) zaskrtnete Vypnout nastroj Obnoveni systemu na vsech jednotkach

5) kliknete na OK a restartujte PC

6) Postupujte podle instrukci 1 az 3 a nasledne v bode 4

zruste volbu Vypnout nastroj Obnoveni systemu na vsech jednotkach

a kliknete na tlacitko OK

Restartujte pocitac a spustte Kompletni test.