Outlook samostatne?

Čtvrtek Květen 18 12:34:09 CEST 2006

Ahojte,
dal by sa niekde stiahnuť a nainštalovať do systému Outlook express 6
samostatne? Totiž mám tu na win98see slovenský Ie5,5 a neviem či už mám
priveľa správ, no poštu si napr. archivujem v odstránených položkách a v
poslednom čase sa mi stáva, že sa donich neviem dostať, ide to len hneď po
štarte počítača, potom je tam už nula položiek a musím zasa celý počítač
reštartovať. Taktiež odoslanie správ funguje len chvíľu, po čase sa tiež
zblázni a pomôže len reštart. Na ilustráciu - v odstránenej pošte i v
odoslanej mám okolo 6000 správ. Je to veľa? Nechcem do systému inštalovať
celý český Ie6, pri poslednom pokuse to odmietlo dokončiť inštaláciu a
vrátiť sa to už nedalo, takže nerád by som znova preinštalovával windows,
skúsil by som len novší Outlook ak je niekde samostatne. Poradíte?
s pozdravom Peťo