Dobra textova hra

radim duda d.radim na seznam.cz
Čtvrtek Květen 18 09:33:54 CEST 2006

zdravím můžete mi poslat tu hru na adresu
d.radim na seznam.cz
děkuji
  ----- Original Message -----
  From: Tomáš Vagner
  To: Pro fanousky vypocetni techniky
  Sent: Thursday, May 18, 2006 8:58 AM
  Subject: Dobra textova hra

  Zdravim. Tak jsem narazil na jednu textovou hru ktera se jmenuje strycek andrej. Prvni dil mi sice hrat nesel, ale druhy je HTML a jde hrat dobre i se screenreadery jaws a winmonitor. Jestli mate nekdo o ni zajem, muzu vam ji poslat i s navodem. Omlouvam se tem, co je to nezajima a za to, ze jsem to poslal do vsech konferenci, ale udelal jsem tak proto, ze her pro nevidome je velmi malo a chtel jsem vam udelat radost. Tak se ozyvejte radsi soukrome. Zdravi Tomas.