Pracuje skener Canon Lide 50 s FineReaderem 7 dobre?

Martin Baláž likvid1983xy na centrum.cz
Pondělí Květen 15 11:13:57 CEST 2006

Zdravím
Lide 60 jsem si koupil tento týden a cena byla 2050  kc... jsem s ním velmi
spokojen... mohu jen doporučit...
S  pozdravem Martin Baláž

----- Original Message -----
From: "Bohuslav Dohelský" <judr.dohelsky na quick.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, May 15, 2006 10:58 AM
Subject: Re: Pracuje skener Canon Lide 50 s FineReaderem 7 dobre?

Ano Miloši, chodí to bez problémů. Navíc se nyní objevil na trhu novější
model shora uvedenéhoskeneru, a to CanoScan Lide 60. Má v podstatě stejné
parametry jako skener CanoScan Lide 50, či CanoScan Lide 35, navíc chodí
ještě o něco rychleji než oba předchozí modely. Pokud jde o FineReader, a to
ať už verzi 6.0 či 7.0, chodí s oběma verzemi všechny shora uvedené skenery
bez sebemenších problémů, přičemž naskenovaný obraz i následně rozpoznaný
text mají vysokou kvalitu. No a to pochopitelně platí i o nejnovější verzi
FineReaderu, tedy verzi  8.0. Doporučuji tedy onomu pánovi zakoupit si
rovnou model CanoScan 60 (jeho cena by v současné době neměla přesáhnout dva
a půl tisíce Kč.
S přátelským pozdravem a s přáním hezkého dne
Bohouš