Re: Ještě jednou Screamer

P. Partyka partyka na mujbox.cz
Sobota Květen 13 03:27:30 CEST 2006

Jestli tam jde nastavit "buffer 0%", tak bych tohle zkusil. Ovšem vystavuji
se pak riziku, že při nesouvislém datovém toku se něco z aktuálního záznamu
ztratí. Asi jako když se využívá vyrovnávací paměť pro různé počítačové
operace. Tohle bych raději řešil včasnějším zapnutím nahrávání i za cenu, že
bude něco z předchozího obsahu a pak dodatečně zvukový soubor zeditoval. Pak
o nic nepřijdete, zdraví

P.Partyka, tel.608-100-608, mail PARTYKA na MUJBOX.CZ
----- Původní zpráva -----
Od: "Tomáš Hromádka" <t.hromadka na seznam.cz>
Komu: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 11. května 2006 11:37
Předmět: Ještě jednou Screamer

Dobrý den, chtěl bych se zeptat. Když pustím nějaké rádio a po určité chvíli
hci začít nahrávat, tak on začne, ale nahraje i to, co jsem měl puštěné
ještě než jsem nahrávat začal. Jakoby si to vše ukládal do nějakého bufferu
a z něj to do nahrávky Přidal. Jak toto odstranit, aby opravdu nahrával až
od chvíle co nahrávat chci? Občas se tato možnost bufferování hodí, ale
občas ne. Díky moc za info, Tom