zobrazeni cisel v Idosu

Čtvrtek Květen 11 22:50:33 CEST 2006

> stalo se mi, že od jisté doby se mi v Idosu zobrazují špatně některá čísla,
> místo nich jsou tečky.

Máte moc úzké sloupce a čísla se do nich nevejdou. Nejprve určitě
zkuste maximalizovat okno IDOSu (Alt+mezerník a X), případně poté
sloupce roztáhnout -- buď myší s někým koukacím (pár vteřin) nebo
pomocí JAWS kurzoru (podle zkušeností od pěti minut do pěti hodin:-).
V některých případech lze též použít zkratku Ctrl+plus (= roztažení
sloupců podle obsahu), ale ne vždy funguje a ne vždy je výsledek
ideální -- v horším případě se taky sloupce mohou roztáhnout moc a
některé tak zmizet z obrazovky...

S pozdravem

Michal Jungmann