Anketa: Používání diakritiky v předmětu

Tomas Valusek tvalusek na seznam.cz
Čtvrtek Květen 11 20:54:53 CEST 2006

Dobrý den,

v pravidlech konference Fanda je bod, že se nemá používat diakritika v
předmětu zprávy. Pan Karel Brinda mi dnes na soukromý mail poslal
žádost, abych to nedělal. Že mě takové zpátečnictví rozčiluje jsem tu už
taky psal.

A tak jsem se chtěl zeptat - ne kvůli sobě, ale kvůli administrátorům
konference: Kdo z vás má s diakritikou v předmětu zprávy problémy a
jakého mailového klienta vy, kteří problémy máte, používáte? Myslím, že
90 procent abonentů Fandy už používá soudobé mailové klienty a těch
zbylých deset není problém na straně serveru obsloužit prostřednictvím
utility GNU Recode, která diakritiku z předmětu automaticky odstraní.
Způsobů převodů osmibitových znaků do sedmibitových moc není a detekovat
znakovou sadu textu zvládal program Dia od M. Jungmana už před pěti lety.

Zdraví

Tomáš Valůšek