Dotaz ohledne skriptu pro ofice 2003

Středa Květen 10 20:31:41 CEST 2006

> A umí vlastně Jaws 5.0 bezproblémpově spolupracovat s Mikrosoft ofice 2003

Ano, samozřejmě.

> Nevíte prosím, v čem je zakopán pes?

Problém je pode mého názoru někde mezi ovladačem JAWSu pro zachytávání
obrazu (soubor JAWSVID.DLL) a ovladačem grafické karty. Podobný
problém jsme před lety řešili, ale byl tak ojedinělý, že si bohužel
nepamatuji detaily a příslušné maily se mi nedaří najít. Zkuste prosím
si nainstalovat aktuální verzi JAWSu (odkazy posílám v samostatném
mailu na soukromou adresu), je zde myslím velká šance, že se tím
problém vyřeší, neboť nová verze obsahuje novější ovladač pro
zachytávání obrazu. Jestliže by problém přetrval, pošlete nám prosím
bližší údaje o Vaší grafické kartě a použitém ovladači -- nejlépe asi
přímo na jaws na galop.cz, abychom zbytečně neotravovali ostatní v
konferenci.

S pozdravem

Michal Jungmann
GALOP sro.