Jaws a blogy

Tomáš Vrtek vrtek.tom na seznam.cz
Úterý Květen 9 10:39:41 CEST 2006

Zdravím.
Moc děkuji za radu. S tím není takový problém s tím psaním, ale když jsem si
chtěl na svůj blog přidat odkazy z nějakých stránek, tak to byl problém
větší. Mohl byste mi prosím poradit, jak se dají odkazy přidávat?
Díky za odpověď a radu. S pozdravem Tomáš
----- Original Message -----
From: "Peter Gombarik" <msp na chello.sk>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, May 08, 2006 9:38 PM
Subject: RE: Jaws a blogy

Zdravím,

Myslím si, že toto fakt nieje vecov toho prostredia, ale skôr internetovej
aplikácie, ktorá si myslím, že pre nevidiaceho nieje tak náročná.
Samozrejme, že sa asi nebude človek, ktorý má problémi so zrakom zaoberať
grafickými symbolmi, ale inak sa vädšinov jedná o prostredie klasického
formulára. Čiže vypíšem názov príspevku a následne buď priamo v poli, ktoré
je pre toto určené budem písať text, alebo si ho jednoducho napíšem
napríklad vo Worde a následne ho pomocov klasických príkazov ako sú ctrl
plus C a ctrl plus V vložím do daného miesta. Čiže myslím, že to fakt nieje
nič zložité.
S pozdravom Peter

Masazny salon Peter, Sevcenkova 13, Bratislava
Tel: 0905/602558
E-mail: msp na chello.sk