scaner tlačítka

Tomas Valusek tvalusek na seznam.cz
Pondělí Květen 8 18:45:36 CEST 2006

Dobrý den,

funkce tlačítek skeneru se nastavuje v utilitě CanoScan Toolbox. Tam se
musíte nějak dostat do dialogového okna Settings (Poslední ikona zprava,
zřejmě budete potřebovat zvukovou myš či JAWS kurzor, to podle
používaného screen readeru) a v dialogu Settings už najdete rozbalovací
seznamy, jež přidělují funkci tlačítkům na skeneru.

Zdraví

Tomáš Valůšek