Popis trasy na Tmavomodry festival.

Konečný Josef Konecny na polymer.cz
Pátek Květen 5 11:57:22 CEST 2006

Omlouvám se, jestli jsem to napsal nesrozumitelně.
Měl jsem na mysli skutečně čekárnu na autobusovém nádraží Zvonařka. Ať už
vás autobus vysadí na kterémkoliv nástupišti tohoto nádraží, pro cestu k
tramvaji je nutno se dostat k výpravní budově, kde jsou toalety a čekárna a
odtud se odrazit.

V případě dalších nejasností, prosím, ještě napište.

Josef KonečnýPřeji hezký den.