Televizia JOJ

Josef Drabek drabek.jos na braillnet.cz
Úterý Květen 2 09:54:28 CEST 2006

Zdravím,
jelikož slovenská televize JOJ začala vysílat obdobu pořadu z ČT1 Uvolněte
se, prosím! s Janem Krauzem pod názvem Bez obáv, prosím!, snažil jsem se
tento pořad zachytit přes Internet.
Živé vysílání, mimo filmy, jde zachytit na adrese:
mms://62.168.116.3:8000/na/.wma
Doporučuji otevřít ve Windows media playeru. Zvuk i obraz ve vysoké kvalitě,
ale zase na úkor spotřeby dat. Mě se po denním limitu 200 MB snižuje
rychlost, což v praxi znamenalo, že můžu televizi sledovat necelou hodinu.
Nikde jsem nepřišel na to, jak, na úkor kvality, tok dat snížit.
Tento pořad najdete též v jejich archivu na:
http://www.joj.sk/?go=archive
tam je zase ten problém, že se mi nedaří (i když mám určité zkušenosti)
vytvořit přímou adresu na pořad, abych ho mohl otevřít přímo v přehrávači,
kde bych mohl např. přeskočit dlouhé reklamy, skočit na čas atd. Tam se mi
spustí pouze v IE, kde nedokážu přehrávání ovlivňovat.
Možná na pozadí někde nějaká tlačítka jsou, ale s Jawsem jsem je nenašel.

Za případné rady děkuji.
Josef Drábek