Wifi mezi 2ma počítači a Kerio

Tomáš Hromádka t.hromadka na seznam.cz
Pondělí Květen 1 13:45:08 CEST 2006

Dobrý den. Udělal jsem si wifi síť mezi notebookem a stolním počítačem. Vše proběhlo v pohodě, ale ani na jednom počítači mi síť nepřijme žádný paket, odesílá, ale nepřijímá.
Na stoláku mám Kerio Personal Firewall 2.1.5E, na noťasu zatím jen windowsí firewall. Ostatní sítě se připojí v pořádku, ale k mé se sice připojí, ale žádný přenos není umožněn. Jediná možnost je odinstalování Keria, která se mi ale vůbec nelíbí.
Když Kerio odinstaluju, vše běhá.
Prosím, nevěděl by někdo z vás co kde v Keriu povolit, aby síť šla v pořádku a pokud je to možné, abych mohl mít adresu ip na notebook přiřazovanou serverem DHCP? nechce se mi totiž napevno nastavovat na notebooku ip a pokaždé když se budu chtít připojit k jiné síti to přenastavovat. Na stoláku je mi to jedno, používám adsl, které bych chtěl přes tuto wifi také sdílet.
Díky za info, Tom