ako sa dostat do nudzoveho rezimu win?

MAREK DURILA marekdurila na seznam.cz
Středa Květen 31 16:32:46 CEST 2006

Ahoj! No vyexportovat registry, odstranit jaws a znovu prez dos je tam
dat. Ale mne se u winMe stavalo neco podobneho, nekdy pomuze, kdyz tu
f8 mackas uz od te doby, co se ti zavadi system. Nevim, co je za
bootmanagera, proto jen teoreticky, ale mne to tak slo.
S pozdravem,
 MAREK DURILA
 mailto:marekdurila na seznam.cz

--