ako sa dostat do nudzoveho rezimu win?

Středa Květen 31 16:27:03 CEST 2006

Ahojte,
včera sa mi zbláznili osmičky na počítači a kebyže nemám ešte jeden systém,
tak ani nemám ako napísať tento mail. Stane sa to, že po nabehnutí zvučky
win vypíšu že na adrese tej a tej došlo k neočakávanej výnimke a windows
bude ukončený. Preto by som sa potreboval dostať do núdzového režimu a rad
zaradom vypínať spúšťajúcesa aplykácie Jawsom počínajúc a ja neviem
grafickou kartou napr. končiac, lenže nijako sa do núdzového režimu neviem
dostať. Keď si v boot manageri vyberiem šípkou že chcem ísť na win98 a po
zaentrovaní stlačím a držím f8, tak z repráčika sa ozýva len protestné
pípanie, no ponuka núdzového režimu vôbec nenabehne a win štartujú normálne.
Vedel by niekto poradiť? Alebo dalo by sa nejako z druhého systému napr.
vypnúť Jaws pre začiatok, ktorý sa po štarte spúšťa, antivirák a tak? No
bojím sa, že toto nepôjde, no každá rada sa zíde.
s pozdravom Peťo