ako nastavit skipe?

gp1 gp1 na nextra.sk
Úterý Květen 30 21:11:07 CEST 2006

Ahoj Fandovia!
Kamarát používal Skipe na počítači s operačným systémom Windows XP.
Jedného dňa zrejme zásluhov nejakého vírusu sa akosi prestavilo zopár vecí,
medzi iným prestal fungovať mikrofón v Skipe.
Ked som nastavil v systéme ako jediný vstup pre  nahrávanie mikrofón,
samozrejme aj v Skipe som volil vstup s konzoly Windowsa.
Teraz Skipe už funguje, ale zároveň mikrofón chytá vazbu s reproduktormi. Ak
sa  zníži hlasittosť reproduktorov, je to vcelku použitelné.
Predtým sa akustická vazba mikrofónu neprejavovala.
Napadá niekoho, kde to vypnúť?
Dakujem.