Pridani efektu do Eax Creative console

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Neděle Květen 28 17:15:35 CEST 2006

Ahoj fandové. Nevíte, jestli se dají do aplikace Eax console, která je
součástí software externí zvukové karty přidávat nějak zvukové efekty? Já
jich tam mám 15 a klidně bych si tam přidal další, ale nevím jak. Naštěstí s
Jawsem se na ně dostanu. Taky se dá údajně měnit stereo u funkce CMSS,
alespoň jsem to tak pochopil z nápovědy. Pro toto je i na kartě tlačítko a
když mám nastavené 2/2+1 speakers a na kartě stisknu tlačítko CMSS, tak jsou
všechny zvuky slyšet jakoby v menším stereu. Taky se mi podařilo nastavit
basy, bylo to jednoduché, ale prý tam jsou nějaké divné posuvníky, že to
nejsou ty klasické. Když se nastavily ty basy, tak je ještě hlasitější zvuk.
Zatím jsem to zkoušel na sluchátka, ale když to dám úplně nahlas, tak když
se ozývá třeba nějaké hlubší bručení, tak to trochu i cítím v prstech, když
je držím za boky. U Mediasource jsem si všiml, že tam je i nastavení, kde se
dá dokonce vybrat typ dálkového ovladače ke kartě a přidávat aplikace, ale
nevím, jestli by třeba po přidání Winampu by v něm ovladač taky fungoval,
zatím jsem ho ještě nepoužil. Zdraví Michal.