Lupnuti syntezatoru

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Středa Květen 24 15:23:37 CEST 2006

Teď jsem zapnul počítač a zatím jsem lupnutí na konci neslyšel. Možná to
mohlo být tím, že jsem měl spuštění nějaký ovládací panel hlasitosti přímo
od Creative. Já žádné zapnutí spotřebiče jsem zatím v kartě nezaznamenal a
vůbec nic není slyšet ani žádné ruchy z počítače. Sice při startu se ozve
lupnutí, že se právě zapnula, ale to je dobře, protože tak vím, že je v
provozu. Zdraví Michal.
----- Original Message -----
From: "Miroslav Lacina" <lacina na braillnet.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, May 24, 2006 4:16 AM
Subject: Re: Lupnuti syntezatoru

Mně posílá do reprosoustavy lupance, sepnutí ledničky.
Nebude to také tak?
Míra
***
Ahoj fandové. Všiml jsem si u té nové zvukovky, že když hlasák něco dořekne,
konkrétně Wintalkervoice, nezkoušel jsem to zatím na jiném hlasu, tak se za
tím ozve trochu lupnutí. Dělá to jen u hlasového výstupu, ostatní zvuky jsou
bez jakéhokoli lupnutí na konci. Nevíte, co to občasné lupnutí může
způsobovat? Mě to nějak ani nevadí, ale je mi to nějaké divné, protože u té
interní jsem to neslyšel. Lupnutí není nijak hlasité. Zdraví Michal.