aplikace

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Úterý Květen 23 15:52:23 CEST 2006

Zdravím,
spuštěné aplikace a procesy jdou zjistit ve Win XP buď přes Správce úloh pomocí kombinace kláves ctrl+alt+del a nebo na to existuje program Process Explorer, který vřele doporučuji, dá se jím zjistit více podrobností o běžících procesech, případně nechat vyhledat Googlem a procesy jdou i vypínat či tak podobně.
Pak to jde také přes nástroj MSCONFIG, ale to je možná pro ty méně zkušené už trochu složitější.
Ještě něco: použijete-li Správce úloh, dostanete se z něj klávesou esc.
Martin.
  ----- Original Message -----
  From: Jarek Krčmář
  To: Pro fanousky vypocetni techniky
  Sent: Tuesday, May 23, 2006 3:42 PM
  Subject: aplikace

  Ahoj fandové,
  mám dotaz týkající se spuštěných aplikací. Bráchovi jsem chtěl něco ukázat na počítači, ale ouha! Ukázaklo se, že mám spuštěno 30 programů, takže na obrazovce se vítání objevilo až po dlouhé době. Zvláštní na tom je to, že hlas odečítače se ozve jako první a po delší době se objeví hláška říkající: vítám vás. Další paradox je ten, že na úůlohové liště je spuštěn pouze Window-Eyes, což je ten odečítač. Existuje možnost zjistit množství spuštěných aplikací a po zjištění je vypnout? Možná proto se mi počítač nechce hned vypnout.
  Jarek