Jak nejjednodusseji poslepovavat hodne wavu v nizke kvalite do vetsich souboru

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Úterý Květen 23 15:00:25 CEST 2006

  Dobrý deň!

  Ano  Cool edit to presne robí. Stačí pomocou CTRL O teda open otvoriť prvý
súbor a potom všetky ostatné otvárať pomocou funkcie Oppen ap end, ktorá sa
nachádza v menu File. Zobrazí sa klasický dialog pre otvorenie súboru,
vyberiete žiadaný wav a potvrdíte. Tento sa otvorí za už otvoreným prvým
wavom. Môžete takto otvoriť ľubovoľné množstvo súborov. Nakoniec dáte uložiť
zmeny a súbor zatvoríte. Samozrejme prvý wav sa zmení a budú v ňom všetky
ostatné. Ak si chcete ponechať aj pôvodnú kópiu prvého wavu, robte celú
procedúru tak, že otvoríte kópiu toho prvého wavu a do nej budete pridávať
ďalšie. Táto kópia sa zmení a originál Vám ostane.

      S pozdravom

       Štefan Kiss

----- Original Message -----
From: "Miloš Šmíd" <milosmid na volny.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Tuesday, May 23, 2006 2:31 PM
Subject: Jak nejjednodusseji poslepovavat hodne wavu v nizke kvalite do
vetsich souboru

Ahoj, Fandové,
poprosil bych Vás o radu, jak nejjednoduššeji spojit wav soubory do jednoho.
Těch, co musím spojovat je více a proto bych poprosil o co nejjednodušší
řešení a v nějakém dostupném obecně rozšířeném softwaru, nejlépe freeeware
nebo to, co má běžný uživatel k dispozici. Upřesnil bych, co jsem už
zkoušel. Předešlu, že ty wavy jsou nahrané v nízké kvalitě, asi na nějakém
mp3 digitálním záznamníčku, takže je sice Záznam zvuku otevře, ale už se
nedá, tak jak to vysvětluje nápověda, spojit další soubor. Zřejmě to bude
tím, že je v nízké kvalitě, nebo ne?
Zkoušel jsem i wave editor v Neru 7, ale neotevřel mi ho.
V SoundForgy bych si to dovedl představit - otevřít jeden, pak otevřít
drzuhý a přes schránku k tomu prvnínu přilepit ten druhý, ale vzhledem k
množství toho, co mám poslepit, mě to připadá hodne pracné. Přivítal bych
spíše možnost otevřít soubor a přes menu Vložit nebo Úpravy vložit další
soubor za tento soubor. Neumí to takhle třeba Cool Edit.
Díky za radu. Zdraví všechny Fandy Miloš