Tip na internet so statnou dotaciou na 2 roky

GARAI Csaba csabag na centrum.cz
Pondělí Květen 22 19:28:40 CEST 2006

Zdravim, len by som upresnil, do programu podpory internetu sa mohli zapojit skutocne vsetky firmy poskytujuce internetove sluzby, ale bolo tam niekolko podmienok, takze ti, co ich nedokazali splnit su z hry von.
Okrem toho nie je pravda, ze tato podpora, ktora je zatial na 2 roky a je vo vyske asi 250 SKK mesacne pre 40000 ludi na celom Slovensku nie je pre postihnutych!
Ak splnate podmienku, ze zatial nemate vysokorychlostny internet /mysli sa 512/ a mate vek v uvedenom intervale a studujete, bez problemov na tuto podporu dosiahnete.
pre zaujemcov mam aj zoznam providerov.
s pozdravom Cs.
----- Original Message -----
From: "gp1" <gp1 na nextra.sk>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Sunday, May 21, 2006 3:23 PM
Subject: Re: Tip na internet so statnou dotaciou na 2 roky

Ahoj!
Tak tých firiem na Slovensku je viac, prakticky vacsina providerov poskytuje
tieto sluzby. Platí to vsak len pre tých mladsích ale nie pre zdravotne
postihnutých, ktorí by to potrebovali asi najviac. Nakolko je standartne
internet chápaný ako bezný informacný prostriedok, tak zrejme tak skoro sa
podpory nedockáme.