Re: Nod32 nemůže odstranit infiltraci

Jiří Machota machotaj na volny.cz
Pondělí Květen 22 18:32:55 CEST 2006

    Moc díky, počítač je už bez virů.
                    Jiří Machota
----- Original Message -----
From: "Josef Drabek" <drabek.jos na braillnet.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, May 22, 2006 10:42 AM
Subject: Re: Nod32 nemůže odstranit infiltraci

Soubory v adresari System Volume Information slouzi jako zdroje pro

funkci Windows XP, nazvanou Obnova systemu.

Vylecene soubory se presunuly v jejich puvodni zavirovane verzi do

tohoto adresare a je treba je smazat.

Pro pristup do daneho adresare je treba provest nasledujici kroky:

Pro pristup do slozky c:\system_volume_information\... je nutno

vypnout funkci Windows XP Obnova systemu:

1) kliknete pravym tlacitkem mysi na ikonu Tento pocitac

2) vyberte polozku Vlastnosti

3) prepnete se na zalozku Obnoveni systemu

4) zaskrtnete Vypnout nastroj Obnoveni systemu na vsech jednotkach

5) kliknete na OK a restartujte PC

6) Postupujte podle instrukci 1 az 3 a nasledne v bode 4

zruste volbu Vypnout nastroj Obnoveni systemu na vsech jednotkach

a kliknete na tlacitko OK

Restartujte pocitac a spustte Kompletni test.

http://www.nod32.cz