Re: pROPUSTNOST SCHRÁNKY

Pátek Květen 19 11:16:04 CEST 2006

> A tiež pozor nato o akú prílohu ide, archívy balené klasickým Winrarom do
> schránky G-mailu nepretlačíte

Ano, Gmail z bezpečnostních důvodů odmítá převzít maily, obsahující v
příloze spustitelný soubor (.EXE, .DLL apod.), a to i když je soubor
zabalen jako .ZIP; .RAR archivy odmítá preventivně všechny.

> takže použiť napr. 7zip

Kromě 7-Zipu lze třeba použít i ARJ.

> no samozrejme okrem tejto nevýhody môže mať výhody iné,

Hlavní výhodou Gmailu je jeho webové rozhraní, které je ale bohužel se
screenreadery špatně přístupné. Používat schránku na Gmailu běžným
způsobem přes POP3 opravdu žádné výhody nepřináší.

S pozdravem

Michal Jungmann