schranka na seznamu

Čtvrtek Květen 18 10:08:12 CEST 2006

> Tyto hlášky se mi začali objevovat po změně připojení k Internetu, přešla
> jsem z GPRS na bezdrátové připojení.

Ne-e, podle mne to spíše souvisí se zvýšením zabezpečení příhlašování
k malu, které Seznam provedl po nedávném skandálu s údajným únikem
hesel.

> Můžete mi prosím někdo vysvětlit význam těchto hlášek

Příhlášení a ověření uživatele probíhá na zabezpečené stránce, tedy
šifrovaně, aby nebylo možné jednoduchým způsobem odposlechnout Vaše
heslo -- a MSIE Vás na tuto skutečnost upozorňuje. Běžnou práci s
mailem by však šifrování zdržovalo, proto se po server po ověření
uživatele vrací zpět k nešifrovanému režimu -- a MSIE Vás na tuto
skutečnost upozorňuje.

> a zda je vhodné prostě zakázat, aby se příště zobrazovaly?

Záleží na Vás -- pokud jediné zabezpečené stránky, které používáte,
slouží k přihlašování do mailu, pak se bez těchto hlášek asi fakt
obejdete.

S pozdravem

Michal Jungmann