schranka na seznamu

Libuše Petrašová 393 na seznam.cz
Středa Květen 17 18:05:30 CEST 2006

   Dobré odpoledne,
ráda bych se zeptala na jednu věc. Týká se vstupu do e-mailové schránky na
Seznamu přes veb.
 Když si do editačního pole zadám heslo a dám přihlásit se, vyběhne mi tato
hláška:
Výstraha zabezpečení

Hodláte zobrazit stránky zabezpečeným připojením.

Veškeré informace, které si s tímto serverem vyměníte,

nebude moci zobrazit nikdo další na webu.

Toto upozornění již příště nezobrazovat

OK Další informace

 To mi připadá vcelku v pořádku, dám OK a následuje  tato hláška:

Výstraha zabezpečení

Chystáte se opustit zónu zabezpečeného připojení k

Internetu. Ostatní uživatelé budou moci zobrazit informace,

které odesíláte.

Chcete pokračovat?

Toto upozornění již příště nezobrazovat

Ano Ne Další informace

 Tyto hlášky se mi začali objevovat po změně připojení k Internetu, přešla
jsem z GPRS na bezdrátové připojení. Můžete mi prosím někdo vysvětlit význam
těchto hlášek a zda je vhodné prostě zakázat, aby se příště zobrazovaly?

 Případně pište soukromě na adresu:

393 na seznam.cz

 Předpokládám, že toto téma nebude pro ostatní diskutující zrovna zajímavé.

Děkuji a přeji hezké májové dny.

Libuše Petrašová