Pracuje skener Canon Lide 50 s FineReaderem 7 dobre?

Miloš Šmíd milosmid na volny.cz
Pondělí Květen 15 10:32:02 CEST 2006

Dobrý den,
obrátil se na mě jeden pán, chce si koupit skener Canon Lide 50. Rád by
věděl, zda bude bez problémů spolupracdovat s FineReaderem 7. Zřejmě mu jde
o to, zda bude moci i nadále využívat přístup ke skeneru přes TWAIN
FineReaderu. V seznamu podporovaných skenerů na sttránce
http://www.abbyy.com/support/?param=28557#Canon jsem tento skener nenašel,
protože je mladší než FineReader. Děkuji za odpověď, kterou předám.
Mimochodem nenašel jsem ani seznam podporovaných skenerů k verzi FR8.
Existuje? nebo to už funguje se všemi skenery?
Na toto téma proběhla zajímavá přednáška - srovnávací test OCR programů pro
ZP na setkání ICT uživatelů na Tmavomodrém festivalu. Prý další informace,
anketa a tak dále budou brzy ve vis-impu.
Zdraví Miloš