Re: vysokorychlostní internet

Neděle Květen 14 18:20:59 CEST 2006

Zdravím,
Jirka má určitě pravdu. Já osobně si myslím, že za vysokorychlostní lze
považovat ještě internet o rychlosti 256 kbps, ale to už je opravdu na
hranici vysokorychlostního internetu. Dřív, když se telecom honosil
"vysokorychlostním" 128 kbps, tak to se mi vždycky otevírala kudla v kapse.
Naštěstí i telecom přišel k rozumu a začal nabízet nejmenší rychlost 512,
ale kdyby nepřišli s nabídkami vyšších rychlostí kabeloví operátoři a k tomu
různí wifi poskytovatelé, tak se vsadím, že ještě teď nabízí za zlodějské
peníze rychlost 128 kbps. S pozdravem Jiří Stojaník.
----- Original Message -----
From: "Jiří Hladiš" <hladis na cbox.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Sunday, May 14, 2006 6:12 PM
Subject: Re: vysokorychlostní internet

Ahoj Pepo a ostatní!
Dle mého názoru je to čistě suběktivní pohled, co je či není
vysokorychlostní net.
Když jsem byl připojený pouze přez modem, tak za vysokorychlostní net jsem
považoval rychlost 128.
Pak, když jsem si pořídil adsl 512, tak jako vysokorychlostní linku jsem
považoval tohle připojení.
Niní, když mám wifi  a zvedli nám rychlost z 375 kB na 705 kB, tak pro mne
je tato linka vysokorychlostní.
Samozřejmě, že jsou i rychlejší možnosti internetu.

Jirka