RE: Anketa: Používání diakritiky v předmětu

Konečný Josef Konecny na polymer.cz
Pátek Květen 12 07:50:37 CEST 2006

Dobrý den pane Valůšku,

Je pro Vás opravdu tak složitým problémem respektovat pravidla konference?
Nepochybuji o tom, že Vy byste problematiku diakritiky na fandovi vyřešil
levou zadní, ale pokud provozovatel tento bod z pravidel konference ještě
neodstranil, tak k tomu zřejmě má své důvody. Jistě i Vy vyžadujete v
některých situacích od svého okolí jistou ohleduplnost. Mějte ji proto,
prosím, také Vy k ostatním. V tomto případě to opravdu není tak těžké.

Děkuji za pochopení a přeji všem hezký den.

J. KOnečný