Anketa: Pouzivani diakritiky v predmetu

Milan Zidek mz_konference na centrum.cz
Pátek Květen 12 07:33:31 CEST 2006

Zdravim vsechny fanousky,

> v pravidlech konference Fanda je bod, že se nemá používat diakritika v
> předmětu zprávy. Pan Karel Brinda mi dnes na soukromý mail poslal
> žádost, abych to nedělal. Že mě takové zpátečnictví rozčiluje jsem tu už
> taky psal.
<noflame>
Ja porad nechapu, v cem je problem. Jednou je v pravidlech konference,
ze se nema pouzivat diakritika, tak se snad pouzivat nebude? Moderator
vysvetlil PROC tomu tak je (technicke problemy, ne snaha buzerovat cleny
konference), tak nezbyva nic nez to akceptovat. Pokud se to nekomu
nelibi, ma svobodne moznost zalozit si pandora.cz svoji konferenci.
Pokud jede clovek na dovolenou do exoticke ciziny, take dodrzuje zakony
te ktere zeme...
</noflame>

Milanz

--