Dotaz ohledne skriptu pro ofice 2003

Bohuslav Dohelský judr.dohelsky na quick.cz
Středa Květen 10 19:58:35 CEST 2006

Milí fandové,
obracím se na Vás s následujícím dotazem:
Od nynějška používám OS Windows XP Profesional a také program Mikrosoft Ofice 2003, konkrétně Word. Zatímco v případě screenreaderu Windows Eyes chodí vše bez problému, s Jawsem (mám konkrétně demo verzi Jaws  5.0, nastaly problémy. Pokud si do Wordu natáhnu nějaký dokument a proglížím jej, je vše v pořádku. Ale jak začnu něco psát, okamžitě se mi veškerý text ztratí z braillského řádku (používám zobrazovač Alva Satelite 544 Traveller), resp. se mi tam žádný text neobjeví. Přitom ale na obrazovce je všechno v pořádku. A dokonce mi napsaný text nečte ani Jaws pomocí Hlasu. Zkrátka se to chová, jako kdyby tam žádný napsaný text nebyl, přičemž ale opak je pravdou.
Nevíte prosím, v čem je zakopán pes? že by bylo třeba sehnat ještě nějaký skript, který zde uvedená verze pro Ofice 2003 nemá? A umí vlastně Jaws 5.0 bezproblémpově spolupracovat s Mikrosoft ofice 2003, nebo je vhodnější za tímto účelem nainstalovat vyšší verzi Jawsu.
Předem Vám děkuji za případné rady či doporučení a jsem s přátelským pozdravem
Bohouš