hry pro nevidome

Petr Řehák rehakp na volny.cz
Pondělí Květen 8 15:19:52 CEST 2006

Dobrý den,

Nejsou to žádné zvláštní nebo neznámé hry, jsou původně z www.audiogames.net
a na této stránce jsou jen proto, že nám přišly zajímavé. Jak je na stránce
napsáno, hry jsou v angličtině a kdo umí anglicky, není pro něj problém je
hrát. Obsahují totiž jak dokumentaci, tak i nápovědu v průběhu hry.
Na stránkách je jejich popis a stručný přehled ovládání. Pokud by to bylo
málo, ozvěte se, prosím, na firemní adresu rehak na adaptech.cz.

S pozdravem,

Petr Řehák

--
Petr Řehák - PEERSOFT