zive vysielanie na slovenskom internete

Miloš Šmíd milosmid na volny.cz
Neděle Květen 7 22:28:41 CEST 2006

Dobrý večer,
já jsem se zase pokoušel trochu zorientovat na archivu Markýzy. Hledal jsem
tam, zda tam nejsou všechny díly Špionek, což je takový bezvadný kreslený
seirál pro děti.
Můj sedmiletý syn si to ho oblíbil. Jde o fantazy vyprávění o partě poměrně
střelených dievčat, ktoré zažívajp ruozna dobrodružstva. Je to hezky
namalované a taky charakterově udělané. Vřele doporučuji. Bohužel dneska už
to nebylo a tak už asi skončil. Pochybuju ale že tam takovéto věci budou.
Něco nahraného máme ale rozhodně ne všechno. I když na to trochu vidím,
nějak jsem se tam v tom archivu nebyl schopen zorientovat, respektive zrovna
tohle tam nebylo. Pokud by také někdo pátral a vypátral tento titul, dejte
vědět. Miloš
----- Original Message -----
From: "Měchura Milan" <miechura na unss.sk>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, May 06, 2006 10:24 PM
Subject: zive vysielanie na slovenskom internete

Zdravím,

pred niekoľkými dňami sa tu ozvalo niekoľko záujemcov o žive vysielanie
slovenských staníc na IE

V článku

http://pocitace.sme.sk/clanok.asp?cl=2368717&sprid=14424

je množstvo odkazov na rádiá a 4 televízie vrátane odkazu na program na
zaznamenávanie vysielania.
Kto má záujem, nech si to pozrie. Odkazy v texte som netestoval!

Milan Měchura

http://www.eset.sk