Excel a Jaws

Miloš Šmíd milosmid na volny.cz
Pátek Květen 5 15:45:28 CEST 2006

Ahoj, Petře a další Fandové,
problém mě také zajímá a zkoušel jsem hledat, ale nenašel nic.
Napíšu jen několik malých postřehů k automatickým filtrům:
Nevím, ale nedovedu si moc ani prakticky představit, že by automatický filtr
byl nastaven na jiné než první řádce, takže když si tohle zapamatuju, nemůže
být problém.
Přemýšlel jsem a zkoušel jsem opatřit buňku komentářem, je JAWSem čten? Ale
položka menu Vložit - Komentář je nedostupná, takže to asi už v zapnutých
filtrech nejde, leda před tím, než je nastavíš.
Na zamknutém listu automatické filtry nefungují, nedají se rozbalit.
Pokud bys přivítal seznam klávesových zkratek JAWSu a Excelu právě s těmito
automatickými filtry, mohu zaslat, napiš na soukromou adresu. Bohužel to mám
zpracováno na verzi JAWSu 4.51 a Excel 2000, ale snad se to moc neměnilo.
Můžeš si tam dohledávat pomocí filtrů různé kategorie funkcí excelu i JAWSu.
Pěkný prodloužený víkend přeje Miloš