Jaky mp3 prehravac je z hlediska ovladani nevidomym nejvhodnjsi? Info o lupach ze Sagity

Miloš Šmíd milosmid na volny.cz
Čtvrtek Květen 4 13:33:29 CEST 2006

Ahoj, Fandové,
obrátila se na mně jedna moje nevidomá kamarádka, zda bych ji poradil s
výběrem nějakého mp3 přehrávače. Není problém najít nějaký podle parametrů a
jejich potřeb, ale rád bych se ještě zeptal na vaše zkušenosti s ovládání
toho či jiného přehrávače nevidomým. Která značka a typ je dle Vás
nejvhodnější nebo sem prosím naopak napište, co Vám na Vašem přehrávači vadí
či Vám brání v jeho obsluze, když nevidíte na displej. Díky. Dopisy předám.
Jinak, kdo se ze slabozrakých chystáte na Tmavomodrý festival a chcete se
tam zajímat i o lupy, právě teď jsem mluvil se Sagitou a budou tam mít velmi
zajímavou kolekci poměrně levných lup z Japonska s docela prý příznivými
cenami. Mně nedávno zaujala v pražském Tyfloservisu světelná lupa s
halogenovým osvětlením, zvětšující pětkrát nebo další typ sedmkrát až prý
jedenáctkrát. Dále tam budou vystavoat zvětošvací polokoule bez osvětlení,
které prý však mají také dobrou prosvětlovací schopnost vzhledem k svému
tvaru.
Omlouvám se, pokud se někomu bude zdát, že informace o lupách nepatří do
konference o počítačích, asi by to spíše patřilo na Inporu, ale už jsem to
sem napsal a většina lidí čte stejně všechno.
Zdraví Vás Miloš Šmíd a věřím, že se s některými z Vás sejdu v Brně.