Mate nejake zkusenosti s nakupy u firem SHS ci Alzasoft?

Tomáš Hromádka t.hromadka na seznam.cz
Úterý Květen 2 19:10:26 CEST 2006

Dobrý den, já mám zkušenosti s Azlasoftem. Nechal jsem si od nich sestavit
celý počítač dle zadaných komponent a je v pohodě, koupil jsem si tam wifi
síťovou kartu, vypalovačku a vše v pohodě.
Jen jednou jsem tam měl reklamaci  tu mi ok uznali a zboží vyměnili.
Tom

----- Original Message -----
From: "Miloš Šmíd" <milosmid na volny.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Tuesday, May 02, 2006 7:08 PM
Subject: Mate nejake zkusenosti s nakupy u firem SHS ci Alzasoft?

Ahoj, Fandové,
kamarád, který si chce koupit notebook Toshibu, mně požádal, abych
se Vás zeptal, jaké zkušenosti máte s firmami
HSH - sídlí v Kotvě a
ALZASOSGFT.
Zajímají ho jak kladné, tak záporné.
Je zde členem, takže si odpovědi už přečte sám, ale spěchá na to a nemá
ještě doma připojení k netu.
Díky. Miloš Šmíd

http://www.nod32.cz