MODERATOR - UPOZORNENI - CTETE VSICHNI

Josef Patak oko01 na seznam.cz
Pondělí Květen 1 22:12:30 CEST 2006

Dobrýden,

diakritika v hlavičkách mailů je hezká věc, jen by ji musely korektně
podporovat všechny servery. Občas mi přijde (i z Fandy) mail
s pokaženými českými písmeny v hlavičce, případně místo nich najdu jenom
otazníky. Proto se přimlouvám za zachování hlaviček mailů bez
diakritiky. Tedy nejen v předmětu, ale i v řádku "Od" či "From".

Jinak pravidla konference určuje její provozovatel a má na to plné
právo. Pokud se někomu nelíbí, může odejít a založit si vlastní
konferenci.

S pozdravem

Josef Paták