Screamer-radio

Pondělí Květen 1 15:31:51 CEST 2006

Dobrý deň,
ja so streamom ogg nemám problém, Screamer mi nahráva a nič som
neprenastavovala. Tak netuším. Mám tu druhé osmičky, že by sa to v xp
chovalo inak?
Božka
----- Original Message -----
From: "Michal Jelínek" <jelinek na braillnet.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Sunday, April 30, 2006 9:44 PM
Subject: Re: Screamer-radio

Dobrý den,

> koukal jsem na homepage Screamer Radia a chyba s přímým nahráváním Ogg
> Vorbis je už nahlášená - tak uvidíme.

Obávám se, že nebude problém v Scream Radiu, ale se samotným OGG streamem.
Mě se chová podobně i plug-in do Winampu Stream Ripper. Když jsem si ukládal
streamované vysílání v OGG přes něj, bylo rozsekané na minutové soubory. Šlo
o vysílání ČRO 3 - Vltava.

Možná jen mají oba programy stejnou chybu.

S pozdravem

Michal Jelínek