nastaveni bootovani

Jano P. podstreleny na nextra.sk
Pondělí Květen 1 11:07:40 CEST 2006

Zdravím
s vaším problémom asi nepomôžem ale aj ja mám na počítači mediacenter a jaws
sa mi autorizuje v pohode tak sa čudujem že máte s tým problém
teraz ma napadá že som to raz robil
skúste zájsť do ovládacích panelov, systém, upresniť, spustenie a zotavenie
systému,tam je predvolený operačný systém a treba vybrať ten ktorý chcete
aby sa s´púšťal ako predvolený a potvrdiť.
Mne to takto fungovalo
skúste a dajte vedieť
Jano
----- Original Message -----
From: "Ladislav Kubeček" <Kubecek na braillnet.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Sunday, April 30, 2006 9:19 AM
Subject: nastaveni bootovani

Milí fandové!!

Mám na svém novém stroji nainstalované win-mediacenter a včera jsem si na
další partition nainstaloval win-xp. Chci dát partition s win-mediacenter
pryč, ale nemohu, protože bych si rozhodil bootování win-xp.
dá se nějak nastavit, aby se mi bez startovací nabídky začali spouštět
win-xp? Jedině potom, bych mohl oddíl s win-mediacenter odstranit pomocí
partition magicu.
Moc díky za odpovědi.
Mám u win-mediacenter potíš, že nemohu používat standartní autorizaci jawsu,
a chtěl jsem do určité doby normálně leč po chvilkách fungovat, než přejdu
na jiný systém.
Zdraví Láďa.